مودم vdsl ارزان قیمت در ایران چیست؟ (معرفی)

مودم vdsl ارزان قیمت در ایران چیست؟ (معرفی)

مودم vdsl ارزان قیمت در ایران چیست؟ (معرفی)

کارشناسان در این زمینه صحبت‌هایی کردند که adsl سرعت دانلود آن حدود یک سوم سرعت مودم vdsl است یعنی vdsl می‌تواند تا حدود سه برابر سرعت دانلود بالاتری را ارائه دهد، همچنین این تکنولوژی در زمینه سرعت آپلود حرف‌هایی برای گفتن نیز دارد و سرعت آپلود آن نزدیک به ۱۰ برابر بیشتر از سرعت آپلود adsl هست.

اینترنت و مودم VDSL و سرعت آن:

اولین نسل‌های سرویس‌های مبتنی بر vdsl بر پایه سیم‌های مسی با ویژگی و توانایی انتقال فرکانس ۲۵ کیلو هرتز تا ۱۲ مگا هرتز هست. این سیگنال به ما میگوید که اولین نسل vdsl می‌تواند سرعت آپلود ۱۶ مگابایت بر ثانیه و سرعت دانلود ۵۲ مگابایت در ثانیه را ارائه دهد.

البته این سرویس ها توانایی و پتانسیل این را دارند که سرعت آپلود بالایی را نزدیک به ۶۰ مگابیت بر ثانیه به کاربران ارائه دهند که دریافت این سرعت زیاد آپلود به معیار ها و شاخص های بسیاری و مختلفی بستگی دارد.

در ادامه ارزان ترین و اقتصادی ترین و به صرفه ترین مودم های بازار به شما معرفی می‌شود.

معرفی ۶ مودم vdsl ارزان قیمت و اقتصادی بازار:

معرفی مودم vdsl تی پی لینک 9970:

یک مودم روتر ADSL/VDSL و سرعت ۳۰۰ مگابیت در ثانیه و با وای‌فای ۸۰۲.۱۱n که دارای دو آنتن خارجی با قدرت و توانایی ۵ دسی بل کاربرد دارد.

این مودم وی دی اس ال (vdsl) روتر از نظر امکانات ارتباطی و نرم‌افزاری برای کاربران منازل و خانگی مناسب است و نیازهای آنها را برطرف می‌کند، چهار درگاه ۱۰۰ مگابیتی شبکه LAN دارد که یک درگاه به نام WAN نیز کاربرد دارد، برای اتصال کابل تلفن و اینترنت ADSL یک درگاه RJ11 دارد و نیز برای اتصال چاپگر و یا دستگاه های ذخیره سازی یک درگاه USB 2.0 تعبیه شده است.

کلید های ریست و WPS و روشن و خاموش وای فای دارد، از قابلیت های فیلترینگ آدرس های MAC و IP و از فایروال SPI استفاده می‌کند، با سیستم عامل های گوناگونی از جمله لینوکس و مک‌اواس و ویندوز سازگار است.

مودم تی پی لینک ۹۹۷۰ از دسته vdsl با آخرین استاندارد ها و سرعت ۱۰۰ مگابیت بر ثانیه در آپلود و دانلود به طور همزمان و همچنین دارای پورت یکپارچه DSL و از همه اتصالات برای سازگاری حداکثری با ISP ها پشتیبانی و حمایت می‌کند. به طور کلی مودم تی پی لینک ۹۹۷۰ با سرعت ۳۰۰ مگابیت در ثانیه و فرکانس ۲.۴ گیگا هرتز برای مشاهده کردن ویدیو ها به صورت آنلاین و زنده و با کیفیت بسیار بالا و بدون داشتن هیچ گونه وقفه‌ای و بازی کردن به صورت آنلاین و استریم کردن و سایر کارهایی که به پهنای باند بالا نیاز دارند انتخاب مناسب و هوشمندانه‌ای به حساب می‌آید.

مودم vdsl ارزان قیمت در ایران چیست؟ (معرفی)

مودم VDSL دی لینک DSL-224:

مودم دی لینک Dsl-224 با داشتن استاندارد 802.11b/g/n و فرکانس قابل پشتیبانی 2.4 گیگاهرتز و دارا بودن آنتن پرقدرت یک تجربه بی‌نظیر را در اختیار شما کاربران قرار می‌دهد.

مودم دی لینک Dsl-224 از لحاظ امنیت دست کمی از دیگر مودم های موجود در بازار ندارد و کنترل ترافیک این مودم یکی از قابلیت های مهم و قابل توجه در مودم دی لینک Dsl-224 است که به این معنی است که دیگر جای نگران بودن برای کند شدن شبکه خود نباشید چون که با این قابلیت مودم می‌توانید بر اساس اهمیت و اولویت بسته‌ها را طبقه بندی و سازماندهی کنید و سپس ارسال می‌کند.

این مودم دارای امنیت بسیار بالایی است علاوه بر این موارد که ذکر کردیم و باعث می‌شود با داشتن فایروال درونی و استانداردهای امنیتی پیشرفته سبب می‌شود تا شما با خیال راحت‌تر و با آرامش بیشتری در فضای اینترنت به جستجو و سرچ کردن بپردازید.

همه این ویژگی‌ها در کنار هم سبب شده که مودم دی لینک DSL-224 یک انتخاب پویا و هوشمندانه برای شما کاربران باشد.

مودم vdsl و adsl روتر بی‌سیم زایکسل مدل VMG5301-T20A:

این مودم که با وای‌فای ۸۰۲.۱۱n و vdsl2 و +adsl2 خانگی و امکانات و پتانسیل جمع و جوری از شرکت و موسسه زایکسل که بیشتر توسط شاتل به مشترکان و کاربران پیشنهاد داده می‌شود.

این مودم دارای چهار درگاه ۱۰۰ مگابیتی اترنت RJ45 و یک درگاه RJ11 و یک درگاه FXS و کلید های روشن و خاموش و ریست است و بیشتر از ۳۰۰ مگابیت سرعت وای فای این مودم نیست و همانطور که گفته شد برای استفاده تک کاربره و مصرف خانگی و منازل مناسب تر است.

در پنل مدیریتی این مودم می‌توانیم به امکاناتی مانند فیلترینگ آدرس های مک و آی پی و فایروال و کنترل والدین و وی لن و کیفیت سرویس (QoS) و VOIP دسترسی داشته باشیم.

مودم vdsl روتر بی‌سیم یوتل مدل V304F:

در یکی دو سال اخیر یک مودم vdsl (وی دی اس ال) از برند ایرانی یوتل توانست در بزرگ رشد کند و خودش را به عنوان یک محصول ارزان و اقتصادی ولی با کیفیت تقریباً عالی مطرح کند.

مودم وی دی اس ال V۳۰۴F از استانداردهای ADSL۲ و VDSL۲ پشتیبانی و حمایت می‌کند ولی به وای فای تک بانده ۳۰۰ مگابیتی مجهز است که این خود جای تأسف دارد، بنابراین از این مودم نباید انتظار چند کاربری داشت و بیشتر برای مصارف تک کاربری و مصارف خانگی قابل استفاده است.

این مودم برای شما ساخته شده است اگر که یک کاربر هستید که فقط می خواهید با یک گوشی و یک لپ تاپ خود از اینترنت پرسرعتی استفاده نمایید.

یک درگاه WAN و چهار درگاه LAN و یک درگاه RJ11 و دو درگاه FXS به همراه یک درگاه USB از امکانات ارتباطی این سری مودم است.

مودم VDSL تی پی لینک مدل ۹۹۶۰:

این مودم تقریبا مشابه TD-W۹۹۷۰ مشخصات دارد، یکی از مودم هایی که هم کیفیت ساخت و هم کارایی نسبت به رضایت بخشی داشته است و در بازار ایران هم فروش رفته است این نوع مودم است.

به همراه فای وای ۲.۴ گیگا هرتز و پشتیبانی و حمایت از هر دو استاندارد VDSL و ADSL و سه درگاه اترنت صد مگابیتی و یک درگاه RJ11 و یک درگاه WAN و کلید های خاموش و روشن و کلید های ریست و کلید WPS از مشخصه های اصلی مودم روتر TD-W۹۹۶۱ مدل تی پی لینک است.

حداکثر سرعت اینترنت VDSL روی این مودم به ۱۰۰ مگابیت می‌رسد و دارای دو آنتن خارجی جهت دار omni است که جدا نشدنی هستند.

مودم vdsl ارزان قیمت در ایران چیست؟ (معرفی)

مودم VDSL دو بانده دی لینک DSL-2877AL:

در انتها به معرفی ۶ مودم vdsl ارزان قیمت و اقتصادی و به صرفه بازار با معرفی مودم دی لینک DSL-2877AL به پایان می‌رسانیم.

از جدیدترین فناوری بی‌سیم با سرعت بالا مودم دی لینک DSL-2877AL است تا سرعت وای فای (Wi-Fi) سریع را تا بیشترین یعنی ۷۵۰ مگابیت در ثانیه در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

از تماس‌های تلفنی اینترنتی بازی‌های آنلاین و محتوای غنی از وب و همین‌طور پخش رسانه‌ها در سراسر منزل خود لذت ببرید و نهایت استفاده را داشته باشید.

اطلاعات بیشتر این مودم vdsl

چهار درگاه سریع اترنت عملکرد ارتباط سیمی مطمئن و قابل اعتمادی را برای کنسول های بازی و دستگاه هایی مانند مراکز رسانه ای ارائه می‌دهد و خدمات QOS این امکان و توانایی را میدهد که مودم وی دی اس ال از مدیریت هوشمند ترافیک برخوردار شود تا اطمینان حاصل کنید که برنامه‌هایی که شما به آن‌ها علاقه دارید از پهنای باند بهینه و خوبی برخوردار هستند.

از دو باند بی‌سیم مودم دی لینک DSL-2877AL برخوردار است و می‌توانید بازی‌های آنلاین خود را روی باند 2.4 گیگا هرتزی و گپ را با سرعت بسیاری انجام دهید، می‌توانید رسانه‌های دیجیتالی را در باند 5 گیگاهرتزی پخش نمایید و به علاوه هر کدام از این باند ها می‌تواند یک شبکه وای فای (Wi-Fi) جداگانه فعالیت کند و این امکان و ویژگی را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید مناسب‌ با نیاز خود شبکه خود را به اتصال خود تنظیم نمایید.

در انتها امیدواریم از این مطلب به خوبی استفاده کرده باشید و نکات مفیدی را به شما ارائه داده باشیم، درصورتی که علاقمند هستید که اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست بیاورید می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از مشاوره های رایگان ما استفاده نمایید. تیم ما به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به شما دوستان می‌باشد.

برای مشاهده محصولات ما به پیج اینستاگرامی ما بپیوندید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات اینجا کلیک کنید.

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *