مودم vdsl های برتر در ایران چیست؟ (معرفی)

مودم vdsl های برتر در ایران چیست؟ (معرفی)

مودم vdsl های برتر در ایران چیست؟ (معرفی)

اگر به دنبال یافتن مهم ترین اطلاعات در خصوص مودم VDSL و انواع برتر این مودم ها هستید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

امروزه خرید مودم VDSL به یک کار دشوار و پیچیده تبدیل شده است به طوری که برای انتخاب بهترین مودم VDSL باید شناخت بسیار کاملی از انواع آن‌ها داشته باشیم، چراکه در غیر این صورت با مشکلات بسیار زیادی در این زمینه همراه خواهیم شد، پس در این مقاله می‌کوشیم تا ضمن توضیح و تشریح انواع مودم VDSL به ذکر ویژگی‌های هر یک از آن‌ها نیز بپردازیم تا شما عزیزان در انتخاب این مودم ها با هیچ مشکلی رو به رو نباشید، پس برای کسب اطلاع از انواع مودم VDSL تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

-به طور کلی مودم VDSL چیست؟

مودم VDSL را می‌توان نسل جدیدی از اینترنت‌های DSL دانست به طوری که این مودم ها سرعت بسیار بیشتری نسبت به اینترنت‌های ADSL دارند. اینترنت‌های VDSL نسل پیشرفته و جدید از تکنولوژی‌های DSL هستند که بر روی بسترهای کابل‌های شبکه کار می‌کنند. از ویژگی‌های مثبت مودم VDSL می‌توان به‌سرعت نزدیک به 5 برابری نسبت به اینترنت‌های ADSL اشاره کرد که یک امکان فوق العاده برای مودم VDSL به شمار می‌رود.

از دیگر ویژگی‌های این مودم ها می‌توان به امکان اضافه کردن سرویس‌های فوق‌العاده‌ی دیگری همچون خط‌های تلفن همراه، ویدیو کنفرانس‌ها و… اشاره کرد.

در ادامه این مقاله می‌خواهیم به معرفی انواع بهترین مودم VDSL در بازار بپردازیم، پس تا پایان با ما همراه باشید.

مودم vdsl های برتر در ایران چیست؟ (معرفی)

1-مودم‌های تی پی لینک:

در بین انواع مودم VDSL می‌خواهیم به معرفی مودم‌های تی پی لینک بپردازیم؛ این مودم‌های روتر که دارای دو باند وای فای با سرعت چیزی حدود 300 مگابیت بر روی فرکانس 2.4 گیگاهرتز بر روی فرکانس 5 گیگاهرتز می‌باشند، از یک درگاه WAN گیگابیتی و به همراه آن دارای 4 درگاه LAN صد مگابیتی که مجهز به کلید های خاموش و روشن می‌باشد برخوردار است.

از دیگر ویژگی‌های مثبت این مودم ها می‌توان به قابلیت پشتیبانی کردن از اینترنت‌های نسل 4G/3G، امکان کنترل توسط والدین، تعریف کردن شبکه‌ای به عنوان میهمان و امکان وصل کردن گوشی تلفن همراه به همراه سرعت بسیار زیاد برای اینترنت با باند 5 گیگاهرتز.

معمولاً از مودم‌های تی پی لینک به عنوان بهترین انتخاب و گزینه برای مصرف‌های خانگی نام می ببرند.

2-مودم‌های ایسوس(DSL-AC88U) :

در ادامه معرفی انواع مودم VDSL می‌رسیم به مودم‌های مدل ایسوس که از بهترین آن‌ها در بازار می‌باشد.

مودم VDSL مدل ایسوس را می‌توان از قوی ترین و با سرعت ترین مودم ها در بازار به شمار می‌رود که مبتنی بر وای فای حدود 5 می‌باشد.

معمولاً از این نوع مودم ها برای استفاده از بازی، ویدیوها، و چندکاربری ها استفاده می‌شود و به خوبی نیز پاسخ می‌دهد. همچنین مودم VDSL مدل ایسوس برای استفاده در شرکت‌های بزرگ، کسب و کارهای بسیار پیشرفته و حرفه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاربران خانگی معمولاً از این مدل‌ها استفاده نمی‌کنند.

3-مودم ایسوس(DSL-AC55U) :

مودم ایسوس(DSL-AC55U) از دیگر مودم‌های ایسوس موجود در بازار به شمار می‌رود با این تفاوت که این مدل از مودم VDSL دارای وای فایی مناسب و با امکان ارتباط مناسب می‌باشد که در بازار از محبوب ترین مودم ها برای مصرف کنندگان خانگی می‌باشد و برای آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سرعت این مدل مودم ها بر روی باند 2.4 گیگاهرتز که برابر می‌شود با 300 مگابیت و بر روی 5 گیگاهرتز فرکانس می‌باشد که دارای 4 آنتن خارجی نیز می‌باشد.

4-مودم تی پی لینک ARCHER VR 600 :

از دیگر انواع مودم VDSL می‌توان به مودم‌های تی پی لینک ARCHER VR 600 اشاره کرد، مودمی که 300 مگابیت سرعت بر روی فرکانس 2.4 گیگاهرتز دارد و این مدل نیز یک گزینه بسیار مناسب و جذاب برای مصرف کنندگان خانگی بشمار می‌رود.

این مدل مودم‌های دارای 3 شبکه LAN گیگابیتی می‌باشد و همچنین یک درگاه WAN گیگابیتی نیز دارد. همان‌طور که اشاره شد، این مودم ها برای تمام مصرف‌های خانگی پاسخگو می‌باشد و بدون هیچ مشکلی کارهای خانگی را حل می‌کند.

مودم‌های تی پی لینک ARCHER VR 600 دارای سه آنتن خارجی و امکاناتی همچون کنترل توسط والدین و… می‌باشد.

5-مودم TP-LINK ARCHER900 :

این مدل مودم ها را می‌توان از پرسرعت‌ترین مودم‌های روتر موجود در بازار نام برد. دارای سرعت بسیار بالا و مناسب که با انتخاب آن می‌توان چند تیر را زد، چراکه هم دارای اینترنت‌های ADSL و هم VDSL می‌باشد که دارای سه آنتن بسیار قوی و خارجی دارد.

مودم vdsl های برتر در ایران چیست؟ (معرفی)

6-مودم ASUS DSL-AC68U :

این مدل مودم ها را نیز می‌توان از پرسرعت‌ترین و قوی ترین مودم ها در بازار می‌باشد که دارای امکانات بسیار جذاب و بی‌نظیری برای مشتریان آن‌ها به شمار می‌رود و همچنین دارای سه آنتن خارجی و تخصصی می‌باشد.

7-مودم ASUS DSL-AC52U :

از دیگر مدل‌های مودم VDSL می‌توان به مودم‌های ASUS DSL-AC52U اشاره کرد که دارای سرعت 750 مگابیتی بر ثانیه می‌باشد و همچنین از 4 آنتن تخصصی برخوردار می‌باشد که یکی دیگر از وای فای های بسیار قوی به شمار می‌رود.

برای خرید مودم بهتر است به نیاز و خواسته‌هایی که دارید توجه کنید و بر همان اساس دست به خرید بزنید تا بتوانید بهترین استفاده را از آن داشته باشید.

در انتها امیدواریم از این مطلب به خوبی استفاده کرده باشید و نکات مفیدی را به شما ارائه داده باشیم، درصورتی که علاقمند هستید که اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست بیاورید می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید و از مشاوره های رایگان ما استفاده نمایید. تیم ما به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به شما دوستان می‌باشد.

برای مشاهده محصولات ما به پیج اینستاگرامی ما بپیوندید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات اینجا کلیک کنید.

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *