دوربین های امنیتی و نیروهای امنیتی

Security cameras and security forces alfanetiran

دوربین های امنیتی و نیروهای امنیتی

دوربین های امنیتی و نیروهای امنیتی

مدت زیادی است که استخدام نیروی امنیتی بهترین و ایمن ترین راه برای محافظت از اموال یا اشیاء با ارزش هر شخص بود ولی امروزه شرایط دیگر اینگونه نیست.

امروزه با ظهور دوربین های امنیتی و ادوات ضبط تصویر به طور دائم به روزرسانی می‌شوند ، اینگونه از سیستم های امنیتی تبدیل به گزینه بهتری شده‌اند.

مهم ترین کاربرد استفاده از نیرو های امنیتی در کمک به محافظت از اشیای با ارزش، ممانعت از جرم است.

نکته نهفته در ورای این روش این است که اگر فردی قصد به خطر انداختن امنیت اشیاء با ارزش شما را داشته باشد و متوجه نیروهای امنیتی شود،

یا به مکان دیگری می‌رود و یا کلا از انجام اقدامات خود منصرف می‌شود.

در چند دهه اخیر طبق مطالعات و تحقیقات انجام شده، دوربین های مداربسته امنیتی که در معرض دید نصب شده‌اند هم به همین شیوه در جلوگیری از ارتکاب جرم موثر هستند.

همچنین طبق آمار گرفته شده، نتایج نشان می‌دهد که دوربین های مداربسته می‌توانند عملا تاثیر بیشتری در کشف جرم داشته باشند.

زمانی که شما از دوربین های مداربسته برای حفظ امنیت استفاده می‌کنید، می‌توانید از تعداد دوربین بیشتری در موقعیت های مکانی مختلف و در تمام طول شبانه روز استفاده کرد.

نکته مهم این است که تشخیص میدان دید این دوربین ها برای شخص خاطی همیشه کار آسانی نیست.

یکی دیگر از دلایل عملکرد بهتر دوربین های مداربسته نسبت به نیرو های امنیتی این است که در این روش هزینه های نصب در برابر نیروهای امنیتی بسیار کمتر است.

امروزه بسیاری از مردم و شرکت ها از بودجه محدودی برخوردار هستند.

به همین دلیل استفاده از دوربین های مداربسته برای حمایت و پشتیبانی از اشیاء گران بهای شما بهترین گزینه انتخابی است.

قیمت این دوربین ها در طول چند سال اخیر با کاهش شدیدی مواجه بوده است.

این موضوع حتی در مورد دوربین های مداربسته ای که دارای سیستم هایی با کیفیت بالایی هستند نیز صدق می‌کند.

حتی اگر تجهیزات امنیتی با کیفیت بسیار عالی آنقدر هم ارزان نباشد، باز هم کم هزینه تر و ارزان تر از استخدام یک تیم از نیروهای امنیتی خواهد بود.

سومین دلیل ارجعیت دوربین های مداربسته نسبت به نیروهای امنیتی:

دوربین های مداربسته یک چشم مراقب و هوشیار هستند که به صورت دائمی و 24 ساعته در تمام طول هفته از اموال شما محافظت می‌کنند.

اما نیرو های امنیتی بعد از گذراندن چند روز کاری نیاز به مرخصی دارند برخلاف دوربین های امنیتی که نیاز به هیچ گونه استراحت و مرخصی ندارند.

نیرو های امنیتی ممکن است هنگام مراقبت از اموال شما دچار هواس پرتی و یا خواب آلودگی شوند با وجود اینکه دوربین های مداربسته حتی پلک هم نمیزنند.

دوربین های امنیتی کل محوطه را به طور دائم بررسی کرده و بسیار بهتر از شهادت شاهدان عینی، اسناد و مدارکی بی طرفانه به دادگاه های قضایی ارائه می‌کنند.

چهارمین دلیل بهتر بودن دوربین های مداربسته در مقایسه با نیرو های امنیتی:

دوربین های مداربسته در حالی که در یک مکان نصب شده‌اند اما می توانند به طور همزمان پوشش کامل سطحی را انجام دهند. این وضعیت به شما کمک می‌کند تا بتوانید

در یک زمان از چند واقعه که به طور همزمان رخ می‌دهند تصویر ویدئویی تهیه کنید.

اما نیرو های امنیتی فقط می‌توانند در یک مکان حضور داشته باشند.

کلام آخر:

طبق مقایسه انجام شده در مقاله دوربین های امنیتی و نیروهای امنیتی ، دوربین های امنیتی سطح امنیتی بهتر، کامل تر و قابل اعتماد تر برای محافظت از اشیایی که برای مردم با ارزش تر هستند فراهم می‌کنند و آگاهی مردم از این مسئله هر روز بیشتر می‌شود.

این حقیقت که استفاده از سیستم دوربین های امنیتی از نظر قیمتی بسیار مقرون به صرفه تر از استخدام نیرو های امنیتی است، یک دلیل عمده دیگر برای بسیاری از مردم است که مسیر استفاده از دوربین های رایج امنیتی را می‌پیمایند و استفاده از نیرو های امنیتی را در اولویت دوم قرار می‌دهند.

برای مشاهده محصولات به پیج اینستاگرامی ما بپیوندید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات اینجا کلیک کنید.

 

 

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *